În 2024, Lagardere Travel Retail are în plan să efectueze investiții semnificative în România, alocând peste 11 milioane de euro, ceea ce reprezintă de cinci ori mai mult decât suma investită în 2023. Această companie, prezentă în țară de aproape 30 de ani, se concentrează pe dezvoltarea zonelor de tranzit urban, inclusiv aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri.
Portofoliul său cuprinde o rețea extinsă de 300 de magazine, care servesc diverse segmente precum Știri și Conveniență, Necesități de călătorie, Cadouri și Suveniruri și Servicii alimentare, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.
În 2023, magazinele Inmedio au reprezentat principala sursă de creștere pentru companie, datorită extinderii cu 20 de noi magazine. Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine. Pentru anul curent, compania își propune să deschidă 35 de magazine noi, dintre care 15 vor fi sub brandul Inmedio. Trei dintre acestea au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus, iar alte două sunt planificate să fie deschise în Argeș.